söndag 7 februari 2010

Ännu en vecka över, bara 12 dagar kvar tills man får komma hem över helgen :D Härligt!
Allt fungerar bra här, ridningen går kanon. Får massa beröm hela tiden, alltid kul! Jag kan ju tacka min lyckliga stjärna för att alla i stallet hemma hade tid att lära mig rida ordentligt ;) Saknar alla hemma, men jag vet att när jag väl kommer hem så kommer jag vara duktig. Och det är det jag vill! :)
Mr. Conlon lovade att han skulle kolla upp vilka gårdar som han tyckte passade mig, som jag sedan kan skriva upp på "önskelistan".
Ridning i morgon igen, på torsdag bär det av ut till rundbanan. Gissa om man längtar! Ska bli så jävla najs :P Det dåliga är bara att vi måste rida i antingen jacka eller t-shirt. Alla ska se likadana ut.. Kan man inte ge oss tjocktröjor i stället tshirts? Inte lika otympligt eller kallt att rida i..
Men men, det är som det är. Kul ska det bli iaf. Men längtar till rakbanan som ju är hur lååång som helst. Man blir verkligen spänd och förväntansfull när man ser den :D
Handleden går upp och ner, riktigt kass har den blivit igen! Tråkigt.. Men min lärare har gett mig en skottkärra, så jag ser alla andra konka runt på mocksäcken medan jag rullar runt med min skottkärra ^^ Naaajs!
Nu ska jag städa, rumskoll om en halvtimma.. Haha blää..
// Dsm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar