torsdag 18 mars 2010

Torsdag

Hej hej, i dag är det torsdag. Rätt dimmigt i dag, men snön är påväg bort så det känns skönt.
Söker massa jobb och försöker få ordning på mitt liv, men det går inget vidare.. It sucks!
Förjäkla tråkigt att inte ha något att göra, och dessutom vara pank.. Bläää.. Har ni något tips på nåt jobb som söker personal i närheten av Göteborg, hör av er! ;P
Ska hem till Niklas i morgon, blir mysigt. Vi ska åka och kolla på ny säng någon dag, eftersom han vill ha mig hemma hos honom mer. Blir lite trångt i en 120 säng.. Så det blir nog bra :)
Han letar även lägenhet, så det blir väl att åka och kolla på sånna också. Men det är kul när vi gör saker tillsammans.
Hälsade på Linda på åby i går, fick veta att svt ska filma på åtg nästa år?! Snacka om nya big brother! Haha händer massa skit på den jävla skolan, att den ens fungerar fortfarande är för mig ett under. Det är inte lärarnas fel, utan puckona som går på skolan. Vissa är okej, men det är mest idioter.. Tycker synd om lärarna!
Ska få massage av min faster i dag, kolla om något ligger i kläm i ryggen och nacken. Blir bra!
På hästfronten ser det ljust ut, ska ner och rida om två veckor eller något. Maria ska sätta i gång Flashline, så vi ska rida ut på de stora pojkarna :) Härligt! Längtar så mycket efter allt där nere, hästarna, de underbara människorna och t.o.m. kolukten från granngården.
Nu ska jag städa och fixa lite, så folk blir glada när de kommer hem.
// Dsm

1 kommentar:

  1. Ahhhh... ibland kan ord vara som plåster på sår. :-) Lycka till med jobb-letandet! / Tina

    SvaraRadera