onsdag 24 mars 2010

Hoho jaja

Jaha ja, i dag är det onsdag. Trevligt trevligt..
Fortfarande inte kommit på vad jag ska vara på lördag.. Tre dagar kvar, börjar änna bli ont om tid. Tack Jenna för din kommentar om att jag kunde vara Jack Sparrow, men jag föredrar att vara en brud ;)
Så vad har man gjort i dag då? Jo jag har sökt jobb, sökt till högskolan. Haha den du! Får se om jag kommer in.. Hade vart coolt. Sen har jag och farsan lagat mat. Kokat musslor och käkat räkmacka med aioli. Naajs! Bara jag och farsan som diggar sånt här hemma, så det är skönt :D
Börjar bli trött på att inte ha något jobb, helvete vad tråkigt jag har.. Städar och fixar hemma varje dag, har blivit nån jävla hemmafru. Inte ok! Vill ha jobb nu! Blir så jävla rastlös när jag inte har nåt att göra, och tänker inte gå på nåt jävla socialbidrag heller. Snacka om att känna sig som en börda för samhället då!
Förövrigt har bilen dött i dag, just nu står den ute och laddar upp sig. Kasst när batteriet dör.. Men men den blir snart som ny igen, sen rullar vi fram på vägarna igen :)
Dagens låt idag är Muse med I belong to you. Förjäkla bra låt :P
Nej nu är jag trött på detta, ska gå och göra nåt annat. Förpesta tillvaron för brorsan kanske? Alltid kul!
Bye bye
// Dsm

2 kommentarer:

  1. Tack för låttipset!;) Älskar Muse så vart tvungen att lyssna..

    HAHA men Jack Sparrow är ju skitroligt, jag skulle verkligen kunna leva mig in i rollen som honom (man får vara redlöst full om man vill och göra galna saker) och så skulle du få massa creds för roligaste kostym :D:D Plus att det är jääkligt enkelt att fixa hans utstyrsel ^^

    SvaraRadera
  2. Haha give me som tips då :D Haha hur ska jag fixa den ökändå sparrows kostym? ;)

    SvaraRadera