fredag 19 mars 2010

Ljuvliga fredag!

Hallu.
Var hemma hos min faster i går, hon knådade igenom rygg och nacke. Tydligen hade jag knutar stora som en lite tennisboll i vardera axel, hmm!
Känner sig lite öm i dag och väldigt, väldigt trött! Men det var säkert bra, kroppen kan behöva det så den kan återgå till att fungera som den ska.
I dag regnar det, nästan all snö och skit är borta! Joy! Trodde aldrig att jag skulle bli så glad över regn i kära gbg, men tydligen :P
Nu sitter man och håller tummarna för att vårvädret ska infinna sig snarast, så vinterjackorna kan kastas bort. Hejdå vinterjacka, hej tjocktröja! Wohooo..
Nu ska jag tipsa er om en annan "bloggare". APeterson.webblogg.se
Världens skönaste kille! Har dessutom känt honom sen han var ca åtta år gammal ^^ haha.
Men kolla på hans bloggklipp. Så jävla underbara :D
I dag ser dagen ut som vanligt, trist och grå. Har klippt lite på ena vovven, blir så mycket tovor och skit när det är blött ute.
Vill till stallet!!
Saknar allt där nere, ååh vad jag längtar :D Få se den nya fölisen också. Mysigt när det är liv och rörelse i stallet på våren ^^ Undrar om Gurkan kommit tillbaka, saknar till och med henne. Den lilla surkossan, hon är ju trevlig i jämförelse med hästarna på brs. Höhö..
Sen blir det ju inridning av unghästarna i höst/vinter. Längtar :D
En sak jag stör mig på, som jag märkt medan jag är hemma på dagen, är att telefon försäljare ringer mitt på dagen! Vem fan är hemma då förutom jag och pensionärerna?! Efterblivet!!! Mitt största störmoment på dagen..
Nu bör jag gå och städa, så mammsen blir glad när hon kommer hem.
// Dsm

2 kommentarer:

  1. Man kan inte jämföra hästarna på brs med andra väsen.. dom e Monster!!
    Saknar dig vännen!

    SvaraRadera
  2. håller med de där me telefonsäljarna!! ringer för fan 5ggr om dagen...

    SvaraRadera