måndag 22 mars 2010

Måndag igen, blää för det!

Hopp, måndag i dag då. Veckorna går löjligt fort.. I bland är det bra, i bland är det dåligt..
Jaja, i dag ska jag ringa olika hemtjänster och kolla om de behöver sommarjobbare eller sånt där. Kanske skulle vara bra för mig att jobba med människor, så jag lär mig att vara trevlig. Höhö..
I går var en rätt seg dag, pojkvännen och jag låg i sängen till halv fem på eftermiddagen. Sen skulle jag dra, och han skulle iväg och repa. Nu är han ledig i dag och i morgon, så det blir väl till att kolla säng och soffa. Han är fast besluten om att vi ska ha en 180 cm säng, hur fan den ska få plats?! Men det är ju najs, kan jag ligga på både längden och bredden raklång. Haha, inte alla som kan ^^ Soffan ska vara i skinn, men alltid är det nåt som är fel, haha. Han är för söt. Drömsoffan är tydligen svår att hitta ;)
Avundsjuk på tjejerna som är kvar på Brs, snart är de klara.. Jävla kasst att inte jag är där, men livets vägar äro outgrundliga, eller hur var det?
Just nu ser jag ut som en omvänd fjortis. Ofta brukar de ha mörk utväxt i sitt platinablonda hår, men jag har ljus utvärxt i mitt mörka hår. Ser förjävligt ut! Men funderar på att färga det aningen ljusare, rätt gött att slippa färga det hela sommaren.. Men vi får se hur det blir.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen.
// Dsm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar