lördag 20 mars 2010

Lördag!

I dag är det lördag, veckorna går fort.. Tur det, helgerna är underbara när pojkvännen inte jobbar. Alltid lika mysigt att sitta i soffan och kramas med honom, eller få morgonpuss och ligga i hans famn. Kärlek eller vad?
Maskeradfest nästa helg, vad ska man vara? Man ska vara utklädd till en karaktär i en film, men jag vill ha nåt lätt men coolt! Har dock totalt hjärnsläpp.. Segt! Kommer ni på något så hojta till! ;P
Fint väder i dag, känns ju skönt. Vårkänslorna börjar återkomma igen, gött e de!
Morsan och farsan ska gå på konstmässan i Eriksberg, haha.
Farsan som håller på att sluta röka har en otroligt kort stubin! Fatta att jag retar honom och kallar honom jävla pms kärring, haha.. Roligaste någonsin! ;P
Senare ska jag hem till pojkvännen igen, han är i studion nu. De repar inför spelningen som är i maj. Deras första. Gå in på www.myspace.com/etdofficial för att lyssna på låtarna.
Jag gillar dem i alla fall, speciellt 2 be with u. Väldigt bra.
Nej nu ska jag hitta på något annat att göra, inte bara sitta här och mögla. Bye bye
// Dsm

1 kommentar: