tisdag 19 januari 2010

Snart dax!

Jaha ja, nu är det bara 5 dagar kvar. sen flyttar jag till England i ett år. Det är med blandade känslor man packar det sista som ska med. Kommer säkert glömma något som vanligt. Spelar ingen roll hur mycket eller hur många gånger man packar om, alltid glömmer man något. Haha!
Psykiskt känner jag mig ganska redo, men den fysiska formen kunde vart mer på topp. Inget att göra något åt när man inte har någon häst att rida, de musklerna är ju färskvara. Försvinner lika fort som de kom. ;P
Svänga förbi Åby i morgon, säga hejdå till alla polarna som man inte träffar så ofta. Ena killkompisen bad mig komma, så vad gör man inte? Jag kommer ju sakna dem lika mycket som de kommer sakna mig. Men man kommer ju hem i mellan åt och skakar om deras tillvaro ;)

/ Dsm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar